۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰

مدیرکل استاندارد استان:

۶۶۵ ‌نمونه برداری از واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

۶۶۵ ‌نمونه برداری از واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

یاسوج- مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۶۵ ‌مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری در استان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن رحمتی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، ۸۴۵ مورد بازرسی فنی و ۶۶۵ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری، توسط کارشناسان این اداره کل در سطح استان انجام شده است.

رحمتی تصریح کرد: این بازرسی‌ها و نمونه برداری‌هااز واحدهای تولیدی تحت پوشش شامل صنایع شیمیایی، غذایی، ساختمانی، بسته بندی و سلولزی، برق و الکترونیک و تأسیسات سیلندر پرکنی مشمول مقررات استاندارد اجباری در سطح استان انجام شد.

مدیرکل استاندارد استان گفت: در بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی، بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه این نظارت‌ها، پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

رحمتی با اشاره به نظارت اداره کل استاندارد بر واحدهای تولیدی در استان، یادآور شد: اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت دقیقی بر محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی در سطح استان دارد.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا شکایت از کیفیت محصولات واحدهای تولیدی استان و یا عرضه شده در بازار مصرف، موارد را به شماره تلفن ۱۵۱۷ واحد رسیدگی به شکایات این اداره کل گزارش دهند.

کد خبر 5124487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha